úterý 21. září 2010

Den první

    Ozvalo se mi pár lidí, převážně muži a dvě ženy. Za to jsem opravdu vděčná, přeci jen, je pro mě snažší rozumět jejich potřebám. Předpokládám, že si vyměníme pár mailů a dojde na nějaké schůzky, jen se obávám, že do konce měsíce nebudu mít čas se ani nadechnout, a schůzky budou muset počkat. Což mě mrzí, jsem zvědavá a těším se, ráda potkávám nové lidi, nové příběhy. Jen doufám, že nebudou především pánové zklamaní. Nenosím latex, na podpatcích bych se přerazila a bičík jsem v životě neměla v ruce. :-)
Vzhledem k tomu, že se mi před nedávnem rozpadl život pod rukama, přemýšlím co dál. Moc bych chtěla vytvořit prostor, kde by se lidé cítili dobře. A to jak ti ze spankového tak vanilkového spektra. Místo, kam by bylo příjemné přijít získat trochu rovnováhy, klidu  a případné motivace ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat